انتشار ویدیوهایی وحشت‌آور از برخورد صاعقه با برج خلیفه دبی
نوشته شده توسط : masoome

[img]https://bisungasht.com/blog/wp-content/uploads/2019/04/burj-lightning-featured.jpg[/img]

 

برخورد صاعقه با برج خلیفه دبی در روز سیزدهم آوریل (بیست و چهارم فروردین) ترس زیادی به دل مردم نظاره‌گر این اتفاق انداخت. خیلی زود ویدیوهایی از این حادثه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

یک توده هوایی شدید هفته گذشته وارد امارات متحده عربی شد و باران‌های زیادی را بر سر شهرهای اغلب خشک این کشور فرود آورد. وزش بادهای شدید در کنار به راه افتادن سیل‌های شدید در برخی نقاط کشور شدیدا خبرساز شد. اما در روز سیزدهم آوریل (بیست و چهارم فروردین) حادثه‌ای ترسناک رخ داد. افرادی که تور دبیآن‌ها در این بازه زمانی قرار داشت، یکی از متفاوت‌ترین و خاص‌ترین آب و هواهای دبی طی دهه اخیر را مشاهده کردند.

برخورد صاعقه با برج خلیفه دبی صحنه‌ای ترسناک (و از نظر برخی هیجان‌آور را به وجود آورد). اولین ویدیوی زیر را ولیعهد دبی در حساب کاربری خود در توییتر منتشر و از آن به عنوان فلش طبیعت یاد کرد! بد نیست بدانید این ویدیو از آنجایی اهمیت پیدا کرده که برج خلیفه، مرتفع‌ترین برج و در کل سازه روی کره زمین محسوب می‌شود. با در نظر گرفتن طول آنتن این برج، ارتفاع نهایی سازه به نزدیک به 1 کیلومتر می‌رسد! این موضوع سبب شد برخورد صاعقه با برج خلیفه صحنه‌ای متفاوت به وجود بیاورد.

تور دبی ، تور باکو ،  تور استانبول ، تور تفلیس ، تور لحظه آخری دبی ، تور لحظه آخری باکو ، تور لحظه آخری استانبول ، تور لحظه آخری تفلیس ، تور ارزان دبی ، تور ارزان باکو ، تور ارزان استانبول ، تور ارزان تفلیس ،   تور کوالالامپور ، تور ترکیبی کوالالامپور سنگاپور ، تور ترکیبی کوالالامپور لنکاوی ، تور ترکیبی تفلیس باتومی ، تور ترکیبی کوالالامپور پنانگ ، تور ترکیبی بانکوک پاتایا ، تور ترکیبی بانکوک پوکت ، تور بانکوک ، تور دریایی دبی ، تور دبی با کشتی ، تور دبی دریایی  ویدیوهای دیگری نیز در سرتاسر اینترنت از لحظه برخورد صاعقه با برج خلیفه دبی به دست کاربران منتشر شد. در تمامی آن‌ها به خوبی می‌توان برخورد فلش با نوک برج را دید. اگرچه از دور، این صحنه جالب و هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد، اما از دید افراد پایین و اطراف برج، برخورد صاعقه با برج خلیفه دبی بسیار ترسناک و دلهره‌آور است..

 [img][/img] https://www.instagram.com/p/BweUPeMjAyZ/

 

 

 




:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: